Scopul acțiunii a fost să-i responsabilizeze pe elevi să ducă o viața sănătoasă, normală pentru dezvoltarea lor fizică și psiho-emoțională, dar și pentru a se perfecționa în cunoașterea corpului uman, a măsurilor de igienă, a măsurilor de prim ajutor și a stării de bine, mai cu seamă.
 
Astfel, concursul s-a desfășurat pe trei secțiuni, fiind jurizat de către doamnele prof. David Anamaria și Balogh Denisa, în calitate de membri ai juriului și de d-na profesor Pașca Laura, în calitate de responsabil și coordonator de activitate.
 
Secțiunea 1: Ghicește instrumentul medical; elevii au avut de identificat instrumentul medical din imaginea selectată prin tragere la sorți.
 
Secțiunea 2:  Biletul surpriză;  elevii au fost nevoiți să vorbească liber pornind de la cuvântul de origine medicală pe care l-au selectat prin tragere la sorți.
 
Secțiunea 3: Trusa de prim ajutor; la această secțiune, elevii au fost nevoiți să interpreteze artistic, trusa de prim ajutor, privită din exterior și in interior.
 
La concurs au participant cei mai dezinvolți și creativi copii din clasele II-V, după cum urmează: Riccio Francesco, Pop Eliza Medeea, Lucaci Sebastian și Popa Iulia (din clasa a III-a), Riccio Alessandro (din a IV-a), Joldoș Alexandru și Grau Roșu Quim (din a V-a) și Govor Ștefan (din clasa a II-a).
 
La fiecare secțiune, elevii s-au prezentat foarte bine, fiind educați pentru o stare bună de sănătate. Membrii juriului au acordat note individual după fiecare etapă, iar la final în urma deliberării au hotărat ca primele trei locuri să fie ocupate de: Pop Eliza Medeea și Lucaci Sebastian – locul I (cu media generală 10), locul II – Riccio Alessandro (9,50), Popa Iulia (cu 9,23) – locul III, fiind recompensați cu diplome de merit, iar restul participanților cu diplome de participare.
 

În loc de concluzii, un moto: ,,Să crezi în tine și în puterea ta de cunoaștere…, să ai grijă de trupul, inima și mintea ta…, să crești, să te dezvolți sănătos ca să poți ajunge departe cu fruntea sus!”